Saturday, September 20, 2014

Menjadi Shaklee Member - Bagaimana Ya?

Pernah dengar berkenaan SHAKLEE?? . Pada masa sekarang ni, ramai yang sudah mengetahui berkenaan PRODUK BERKUALITI ini kerana ramai yang telah merasai kebaikan dan antara yang disebut – sebut  adalah seperti set penyusuan susu ibu dan kecantikan serta kesihatan dan ramai juga yang telah amalkan set Shaklee ini untuk penjagaan kesihatan umum dan untuk turunkan berat badan,  dan yang paling best bila dah kurus ni pasti TIADA kesan sampingan pun.

Produk Supplemen SHAKLEE ini adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun!. Dan istimewanya Produk SHAKLEE adalah kerana kekuatan dan KUALITI  produknya. Bagi saya, sekiranya mahu ambil dan share / menjual sesuatu produk kita kena pastikan produk itu berkualiti dan selamat. Produk yang berkualiti akan sentiasa meraih kepercayaan daripada pengguna. Dan bila customer / pengguna merasai kesihatan dan kecantikan yang lebih baik seterusnya akan berlakunya pembelian berulang / repeat order. Di situ la sebenarnya langkah pertama ke arah SUCCESS dalam perniagaan kerana rantaian kepercayaan telah dibina atas PRODUK dan SERVIS yang BERKUALITI.
Untuk pengetahuan anda, saya dan seisi keluarga dah pun lebih SETAHUN bersama SHAKLEE dan REASON utama kenapa masih kekal BERSAMA PRODUK HEBAT ini kerana SANGAT merasai perbezaan dari segi kesihatan seperti LEBIH BERTENAGA, TIDUR yang lebih LENA, bangun tidur yang SEGAR, KURANG SAKIT KEPALA bila STRESS, frekuensi DEMAM yang BERKURANGAN & kalau dijangkiti Insya Allah cepat sembuhnya, kulit yang SIHAT dan LEMBAB dan banyak lagi. Seingat saya la, kami sekeluarga sudah pun menggunakan lebih 14 jenis produk SHAKLEE, Alhamdulillah…


Tetapi tahukah anda apabila Daftar keahlian bersama Shaklee ini mereka akan lagi untung berganda – ganda uols kerana boleh memanfaatkan penjimatan dari 15-20% dengan setiap pembelian barang yang mereka beli. Selain itu juga  anda boleh memilih sama ada DAFTAR cuma untuk amalkan sendiri atau pun  memulakan perniagaan sendiri dan berkongsi ilmu dan manfaat pada semua orang, agar orang lain pun boleh merasai kesihatan yang lebih baik.

Group SHAKLEE kami ada pelbagai PROGRAM untuk yang berminat seperti Kelas Asas Blog, Seminar -Seminar, Blog marketing , Biz Opportunity Meeting, Perkongsian Info melalui FB dan Secret Group.




Sekadar perkongsian AKTIVITI group kami pada :

1.HUJUNG MINGGU LEPAS ->Blog Marketing - ASAS (SABTU), Seminar 3R (AHAD)
2. HUJUNG MINGGU INI -> Blog Marketing- ADVANCE (SABTU) & Biz Opportunity Meeting (AHAD)

Selain itu updates perkembangan terkini dan aktiviti - aktiviti lain seperti kelas nutrisi akan diberitahu dari masa ke semasa.

Tip - tip dan panduan perniagaan dan produk dari leader -leader juga diberikan dari masa ke semasa secara ONLINE atau group session. Testimoni juga dikongsikan bersama sebagai panduan.

APA YANG ANDA PERLU TAHU

Dalam berniaga SHAKLEE ini tiada untung atas angin. Siapa usaha lebih , dapat lah lebih...setiap distributor tidak mendapatkan keuntungan terhadap pendaftaran BARU ahli di bawahnya....Keuntungan hanya akan diperolehi apabila berlaku transaksi pembelian barangan berlaku..

1.Anda boleh mendapat BONUS bila mencapai point tertentu tanpa ada downline pun...

 2.Anda boleh mempunyai bonus LEBIH tinggi dari upline anda sekiranya anda usaha lebih

3.Anda juga boleh mempunyai rank yang LEBIH tinggi dari upline anda sekiranya usaha lebih.

4. yang penting perniagaan ini berasaskan produk yang BERKUALITI dan terbukti secara KLINIKAL dan yang penting HALAL. 

5. Hanya berMODAL rm75 sebagai yuran pendaftaran untuk seumur hidup


6. TIDAK PERLU MENYIMPAN STOK DI RUMAH; jadi tiada risiko stok berlonggok di rumah.

7. TIDAK PERLU POS BARANG - pihak SHAKLEE yang akan poskan barang untuk customer anda, jadi kita tidak perlu terkejar-kejar nak pergi ke pejabat pos untuk poskan barang. Kita hanya perlu membuat pesanan melalui ONLINE di WEBSITE [ PENGHANTARAN DI URUSKAN ].

8. SANGAT SESUAI dijadikan sebagai bisnes PART TIME / FULL TIME.

9. ANDA Boleh monitor sendiri POINT yang terkumpul setiap bulan secara SISTEM WEBSITE ONLINE.

Anda sudah BUAT keputusan anda...JIKA 'YA' , Hubungi sy SEGERA.




Tetapi sekiranya anda berminat tetapi belum lagi bersedia untuk memulakan perniagaan anda, anda juga boleh DAFTAR untuk mendapatkan PENJIMATAN pembelian produk SHAKLEE dan berpeluang menyertai program - program anjuran SHAKLEE & group kami.Setiap pendaftaran akan menerima MEMBER KIT yang boleh diposkan terus kepada anda.Sebagai ahli biasa, anda TIDAK PERLU maintain point atau wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian.

No comments: