Saturday, October 19, 2013

Family Wellness Set

Ape yang ada dalam Set Shaklee Family Wellness? Vita-Lea Iron Formula, B Complex , Vita-C dan ESP Soy Protein Isolate adalah kombinasi supplemen untuk set ini. Set ini memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.




Vita-Lea Iron Formula - Multivitamin dan multimineral 
Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif. Ianya diformulasi khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
Ianya dapat meningkatkan kesihatan secara menyeluruh, menyokong jangka hayat hati, usus dan mata. Ianya juga dapat meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi serta memberikan perlindungan menentang radikal bebas.
Produk ini menjalani lebih 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan potensinya.




ESP Soy Protein Isolate  - Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi.
Merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan semula jadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga tenaga untuk tempoh berjam jam lamanya. 
Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung .
Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.
Paras indeks glisemik yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang normal.
Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol yang normal dan menggalakan kesihatan jantung dan prostat.


Sustained Release Vita-C Plus - Vitamin C semulajadi dengan pelepasan jam demi jam
Menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.
Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong  kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata , gigi, gusi , tulang, otot dan pembuluh darah.



B-Complex - Kombinasi kesemua Vitamin B yang hebat
Tekanan hidup, pengambilan alkohol dan preskripsi ubat-ubatan berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko kekurangan vitamin B di dalam tubuh. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, pengurusan tekanan dan penyaluran tenaga bagi proses metabolisma.
Vitamin B Shaklee mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh bagi menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang bagi membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting yang lain.

Ianya mengandungi sistem penyerapan Bioaktif - B Complex ini mempunyai sistem penyaluran zat makanan  berpaten yang meningkatkan penyerapan nutrien penting iaitu asid folik. Jumlah asid folik yang mencukupi dalam diet wanita terbukti dapat mengurangkan  risiko melahirkan anat terencat akal atau masalah kecacatan saraf tunjang.








* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.



No comments: